ضرورت استعمال از نرم افزار تا چقدر قادر است روی تجارت ما تاثیر بگذارد؟
طراحی اپلیکیشن در دنیای توسعه یافته امروز، رسانه های دیجیتال نقش بسیار متعددی در معاش ما داراهستند. با این وجود، اکثری از کسانی که دارنده کسب و شغل های کوچک میباشند هنوز معتقدند که داشتن یک سایت یا این که برگه رخ بوک برای جذب و رابطه با مشتریان خویش کافی میباشد اما این صحیح وجود ندارد.
به کار گیری از نرم افزار های فروشگاهی و تجاری گوشی سوای دقت به اندازه ای که کسب و امور دارا هستند به ابزاری ضروری برای بازاریابی و ارتقاء فروش تبدیل گردیده اند البته بخش اعظمی از صاحبان کسب و امور ممکن میباشد تاءمل نمایند بسط و داشتن نرم افزار خیلی گران آحاد میگردد یا این که یک سپرده گذاری غیر ضروری به حساب آورده می شود! البته ابدا اینطوری وجود ندارد و داشتن نرم افزار گوشی برای کسب و امور میتواند به رابطه بیشتر با مشتریان امداد متعددی نماید که سود آن ارتقا فروش و مشهور شدن در دنیای دیجیتالی میباشد! پس اهمیتِ داشتن نرم افزار در دنیای مدرن آنقدر زیاد میباشد که می قدرت تقریب زد سرمایه ای که خرج تشکیل داد نرم افزار و فعال سازی آن گردیده تعدادی برابر بازگشت داده میشود.
در اینجا ۱۰ عامل وجود دارااست که شمارا از مزایای استعمال از نرم افزار گوشی برای شغلی که دارید باخبر می نماید تا بفکر سپرده گذاری درین بخش از بازاریابی کسب و کارتان باشید!
۱- داشتن نرم افزار افزایش محصول ها یا این که سرویس ها شمارا آسانتر می نماید
شرکتهایی که از نرم افزار برای داد و ستد محصول ها یا این که سرویس ها خویش به کار گیری می نمایند، سود بهتری از کسب و کارشان نسبت به شرکتهایی که از نرم افزار به کار گیری نمیکنند میگیرند. استعمال از نرم افزار سبب ساز می گردد تا بیزنس شما از دیگر رقبا متمایزتر گردد و به روزرسانی های مکرر آن با دقت به علایق مشتری به تولیدات شما، در به دست آوردن فیض عالی یاری می نماید. همینطور با به کارگیری از نرم افزار میتوانید در هزینه ها نسبت به بقیه تکنیک های تبلیغاتی مانند تبلیغات در خبرنامه ها و بیلبوردها صرفه جویی نمائید.
۲- به کارگیری از نرم افزار به شما یاری می نماید تا با مشتریان خویش بیشتر در تماس باشید
با استعمال از نرم افزار های تلفن همراه، صاحبان مشاغل این زمان را در مشت دارا هستند تا در طی حقیقی وواقعی با مشتریان خویش رابطه برقرار نمایند. هم اکنون این تماس میتواند چت کردن، زنگ زدن، تبلیغ یا این که حتی حیث سنجی باشد که تمامی اینها منجر یک رابطه دو طرفه میگردند و سبب ساز جذب مشتریان و وفاداری آنان میشود. به خاطر داشته باشید، مشاغل بهتر هیچوقت رابطه ها خریدار و فروشندگی را فورا بعداز خرید جدا نمیکنند.
۳- به کارگیری از نرم افزار در کسب و کارتان زمان دریافت کردن برخورد از مشتریان را به شما میدهد
مشتریان شما ممکن میباشد حرفی برای بیان کردن داشته باشند برای اینکه یک بیزنس بهتر داشته باشید، مشتری می بایست فرصتی داشته باشد تا بتواند نیازهای خودش از جنس یا این که خدمتی که ارائه می دهید را ذکر نماید و از طرفی این اعلام کردن نیازها که در پوسته سفارش و حتی گلایه در رابطه تولید ها یا این که سرویس ها شما میباشد سبب میگردد تا شما داده ها بیشتری بدست بیاورید و درپی خوب کردن آن نیازها در راستای علایق مشتریان همت فرمایید و از طرفی فیض بهتری در ارائه آنها و از طرفی ارتقاء فروش اخذ فرمائید.
۴- استعمال از نرم افزار رجوع سپرده گذاری را ارتقا میدهد
چنانچه نگران هزینه تشکیل داد نرم افزار تجاری میباشید، این مسئله را با یک توسعه و گسترش دهنده اپلیکیشن یا این که اپلیکیشن نویس دربین بگذارید و آحاد مخارج جانور را از پیشین تحلیل و برآورد نمایید. آنوقت خواهید رویت کرد که مزایای استعمال از نرم افزار تلفن همراه در تجارت از هزینه نخستین ای که برای ایجاد کرد آن سپرده گذاری میکنید بیشتر میشود!
۵- با داشتن نرم افزار مشتریان خویش را توسعه و گسترش می دهید
زمانی که نرم افزار شما در مارکت پلیس ها (مانند گوگل پلی و کافه بازار و …) در دسترس مردم قرار بگیرد و آن را به طور آنلاین تبلیغ کرده باشید، شانس اینکه اشخاص بیشتری درباره ی متاع شما اطلاعاتی اخذ نمایند بیشتر میباشد؛ پس این ارتقاء بازدید به احتمال زیاد فروش شمارا نیز ارتقا میدهد. اپ های موبایل همینطور میتوانند با رسانه های اجتماعی مخلوط شوند و از این شیوه نرم افزار شما میتواند به عمل شما یاری دهد تا مخاطبان بیشتری را به طور آنلاین پیدا نماید.
۶- داشتن نرم افزار میتواند به شما در فروش سریعتر یاری دهد
در صورتی کالا خاصی را دارید که میخواهید پیش از یک دوران معین بفروشید، میتوانید کدهای تخفیف تبلیغاتی با “فرصت محصور” را از روش نرم افزار به مشتریان خویش ارسال نمائید. اینگونه تبلیغاتی سبب ساز ترغیب به خرید میگردند و همینطور تبلیغاتی را برای برندینگ شما آماده می نمایند.
قابلیت و امکان پرداخت آنلاین در نرم افزار فروشگاهی
یک امکانی میتواند نرم افزار شما داشته باشد اما کانال اجتماعی و مغازه حضوری شما ندارد طراحی اپلیکیشن پرداخت آنلاین میباشد بدین نحو که مشتری تولیدات و بها ها را می بیند، به سبد خرید خویش اضافه می نماید و همانجا وجه توصیه را بصورت آنلاین پرداخت می نماید و این یعنی حتی چنانچه شما در خواب باشید و دکان فیزیکی شما هم تعطیل باشد مشتری میتواند سوای هیچ پرسش و ارسال فیش پرداختی براحتی سفارشات خویش را تصویب و پرداخت کند و حال چه چیز از این عالی…
رقبا
آنچه که در صنفها متعدد مشخص و معلوم میباشد اکثر زمان ها در درحال حاضر ساخت و ساز نرم افزار منحصربهفرد میباشند و شاید دیگر نتوان صنف فروشگاهی را پیدا کرد که دیگر هنوز هیچکدام از فروشندگان آن صنف برای داشتن نرم افزار فروشگاهی خویش اقدامی نکرده باشند و همان گونه که پیش از این گفته شد یک دلیلش این میباشد که مشتری امروز چیزی بیشتر میخواهد و خوب میباشد همین حال شما هم بهاین مسابقه بپیوندید و یک قیمت نو به تجارت خویش اضافه کنید.
وفاداری مشتری را ارتقا دهید
امروزه نرم افزار های موبایل توانسته به فروشندگان این زمان بی نظیر را بدهد تا بصورت منحصر با مشتریان خویش در تعامل باشند و مثلا زمانی مشتری وارد دکان فیزیکی شما میگردد و میخواهد نرم افزار شمارا نصب نماید یعنی وی تعیین کرده بیشتر با شما در تعامل باشد و همانگونه که میدانید هرچه تعامل بیشتری با مخاطبان خویش داشته باشید در سود فروش بیشتری خواهید داشت.
همینطور این تعامل و ساختوساز اکانت منحصر در نرم افزار برای مشتریان قادر است آنهارا به تجارت شما دارای مسئولیت سازد تا از این طرز بتوانند:
– محصول ها را کاوش نمایند داده ها را ببینند
– بدانند چه کالاهایی در انبار مو جود میباشد
– با شما در امر باشند
و در مقابل شما بتوانید:
– متناسب با مدل معاش و نیاز مشتریان خصوصیت های کالای خویش را ارائه فرمائید
– در فضای نرم افزار خویش تخفیف های خاص بدهید
– در هنگام ورود مشتریان به دکان در نرم افزار درود و احوالپرسی کنید
– آنهارا در جریان پایانی خبر ها و اتفاقات مغازه خویش قرار بدهید و…
و همگی این مورد ها جملگی قادر است تجربه یک خرید عالی را در ذهن کاربر شما تولید نماید که همین دستور موجب محافظت و اعمال خرید دوباره مشتریان شما گردد
نرم افزار فروشگاهی به تبلیغات شما اعتبار میبخشد
داشتن یک نرم افزار قادر است بیزنس شمارا پررنگ نماید و همین که سبب صرفه جویی در هزینه و وقت مشتری می گردد یاری خواهد کرد تا باعث عشق و علاقه مندی و جلب اتکا مشتریان شما گردد. مثلا فرض فرمایید شما در مجله، بیلبورد یا این که در یک فضای آنلاین تبلیغ یک مغازه پوشاک را مشاهده مینمایید…
حال در کدام وضعیت ذیل این مغازه از نگاه شما دارای اعتبار خیس میباشد:
– یک دکان که تنها قابلیت خرید حضوری دارااست
– یک مغازه که هم قابلیت خرید حضوری و هم قابلیت خرید آنلاین از روش وبسایت را داراست
– یک دکان که قابلیت خرید از سه شیوه حضوری، تارنما و هم نرم افزار را داراست
از حیث شما کدام یک از این سه مغازه دارای اعتبار میباشد؟
مسلما دکان سوم چرا؟ زیرا اثبات شدهاست که عموم اکثر اوقات به دکان هایی متکی بودن پیدا می نمایند که امکان های آنها آپدیت و منحصر خیس به حیث برسند و درحال حاضر درصورتی که شما دستکم بتوانید تولیدات خویش را به دو نحوه هم ارائه نمائید گشوده هم از دید کاربر اختصاصی خواهید بود چراکه هنوز خیلی از رقبای شما از یک طرز در حالا استعمال میباشند.