مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

طراحی نرم افزار فروشگاهی ویستا

رونق کسب کار با  طراحی اپلیکیشن  فروشگاهی  طراحی اپلیکیشن طراحی نرم افزار فروشگاهی ویستا در صورتی‌که قصد فعال سازی فروشگاه اینترنتی دارید یا این که چنین فروشگاهی را تاسیس کرده‌اید یک عدد از ابزارهایی که به رونق دکان شما امداد می‌کند، نرم افزار فروشگاهی می باشد .

پباده سازی

اپلیکیشن به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ویستا، داشتن اپلیکیشن فروشگاهی و درخواست طراحی قابل انعطاف افزار فروشگاهی از آن مواردی است که امروزه بسیار شنیده می شود و اشخاص با کسب و شغل های گوناگون قصد پباده سازی نرم افزار برای کسب و فعالیت خود و راه و روش اندازی فروش اینترنتی خود می باشند .


فروش اینترنتی ۷۰ درصد از درآمدهای دنیای فناوری داده ها را بر عهده دارااست و جز کم بخش‌هایی از فناوری داده ها می باشد که باوجود فعالان دوچندان مضاعف این حوزه همه از نتیجه مطلوب و سرشاری برخوردار می‌شوند .


باوجود

رقبای

تبارک فروش اینترنتی میشود رقابت کرد؟ جواب

کوتاه

بله می‌باشد اما جواب بلند: با نظارت مدل‌های خارجی فروش اینترنتی به این فیض می‌رسیم که نه‌تنها پباده سازی اپلیکیشن فروشگاهی باوجود رقبا کاری اشتباه نمی باشد و به فیض می رسد بلکه هرچقدر شما به‌صورت منحصر به فرد بر روی تولیدها قلم فرمایید و همچون برندهای تبارک بر روی فروش همه تولیدات تمرکز نکنید موفق‌ترید! خب

بگذارید

آغاز با همان نمونه‌های فرنگی توضیح را شروع کنم، با مشاهده نمونه‌های فروش اینترنتی در کشورهای پیشرفته، چشم می شود فروشگاه‌های گرانقدر با محصولات متنوعی که دارا هستند میدان را به فروشگاه‌های منحصر می‌بازند علت نیز معمولی می باشد مغازه تخصصی ویژگی‌هایی دارا هستند که فروشگاه‌های بلندمرتبه از آن محروم‌اند مانند: -

هزینه‌ی

تمام‌شده ذیل -

هزینه‌ی

سر بار پایین -

مشورت کردن

مخصوص حول تولیدها -

داشتن

تنوع بیشتر حول آن دسته‌بندی‌های انتخابی دکان -

چابکی

و سرعت کار فراتر -

تجربه

کاربری و داشتن ویژگی‌های کاربری حول گونه متاع شیوه

پباده

سازی نرم افزار فروشگاهی اندروید و ios گام

اول:

مشخص و معلوم کردن ایده و مزیت‌های آن در ابتدای دستور شما باید ویژگی‌ها و مزیت‌های فروشگاهی اینترنتی خویش را نسبت به بقیه اپلیکیشن‌های فروشگاهی معلوم نمائید، این مزایا هرچقدر مهم‌تر و تأثیر گذار خیس باشند اثر بیشتری در سرعت رویش شما خواهند داشت در پباده سازی یک قابل انعطاف افزار فروشگاهی سهل و آسان کردن هر چه بخش اعظم خرید کاربر و کمک بیشتر در ارشادوراهنمایی خرید وی و آسانی پروسه خرید مواردی هست که زیاد مؤثر در افزایش محبوبیت اپلیکیشن شما خواهد بود .


گام

دوم:

معین و معین کردن طرح (تولید وایرفریم) بعدازآنکه شما مزیت‌ها و قابلیت‌های کلی نرم‌افزار خویش را مشخص کردید یا این که خودتان دست‌به‌کار شده و با خودکار به‌طور بی نقص جزئیات نرم افزار خود را بر روی ورقه پیاده‌سازی می‌کنید و یا این که آنکه برای انجام هر چه اصولی‌تر این کار با یک شرکت پباده سازی اپلیکیشن تماس گرفته و با آن ها قرار ملاقات میگذارید تا آن ها پباده سازی وایرفریم طرح شما را بر عهده بگیرند .

نرم افزار تلفن همراه


نوع های نرم افزار تلفن همراهتلفن همپا و قابل انعطاف افزار گوشی به طوری در زندگی ما رسوخ کرده اند که تصور زندگی فارغ از آن ها قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد . در‌حالتی که شما نیز برای داشتن طراحی اپلیکیشن  یک قابل انعطاف افزار اختصاصی به فرد برای خودتان طرح ریزی نموده اید البته اطلاع چندانی از مباحث فنی این حوزه ندارید، این متن ی علمی یاری میکند که تصمیمات بهتری در مورد تعیین مناسب ترین مدل قابل انعطاف افزار برای خودتان اتخاذ فرمائید .


طراحی

اپلیکیشن برد نرم افزار تلفن همپا شما به دست اندرکاران اکثری از گزاره جزئیات فنی، نیازهای کسب و فعالیت ، پباده سازی ، بازاریابی و برندینگ بستگی دارااست . از در بین تمامی این دلیل ها، تعیین دسته قابل انعطاف افزار شاید کلیدی ترین دلیل در گزینش هزینه ، روزگار و پیروزی پروژه قابل انعطاف افزار شما باشد .

تعریف و تمجید نرم افزار تلفن همراهنخستین از همگی اجازه دهید یک تعریف‌و‌تمجید مشترک از نرم افزار تلفن هم پا داشته باشیم . برای یک بشر های عادی و نامتخصص در این باره، نرم افزار گوشی چیزی میباشد که به کمک آن می‌توانند کارشان را به سادگی با یکسری کلیک روی گوشی انجام دهند .

ولی در تعریف و تمجید با جزییات بیشتر، قابل انعطاف افزار گوشی تلفن یار یا این که بطور بی آلایش اپ گوشی ، یکسری برنامه های ساخت گردیده در کامپیوتر می باشند که قابلیت و امکان اجرا شدن روی دستگاه های گوشی نظیر آیفون ها، موبایل های هوشمند و تبلت ها را دارا میباشند .

طبقه بندی اشکال نرم افزار گوشی۱- اینترنت اپ هازمانی که یک قابل انعطاف افزار را از راه مرورگر اینترنت و وب اجرا میکنیم، اصطلاحا به آن اینترنت اپ میگویند . برخلاف سایت ها که برای انتقال داده ها به کار گیری میگردند، اینترنت اپ ها کارکردی می باشند و از طرف دیگر نیازی به دانلود شدن ندارند (برخلاف نرم افزار های گوشی) .

اینترنت اپ ها روی مرورگرهایی نظیر فایرفاکس و کروم اجرا میشوند و یاد یا این که رم روی دستگاه به کارگیری کننده را مصرف نمیکنند . بطور خلاصه، آن ها را می قدرت بعنوان سایت هایی با امکان تعامل و انجام کارکردهای متفاوت در حیث گرفت .

برنامه نویسانی که در گویش های برنامه نویسی اینترنت (HTML, CSS, JavaScript) مهارت دارا‌هستند، میتوانند براحتی یک اینترنت اپ بنویسند .

یک اینترنت اپ می‌تواند در هر دستگاهی (چه اندروید ، چه iOS و چه ویندوز) از روش مرورگر اینترنت داراست، اجرا شود و واجب وجود ندارد که برای هر پلتفرمی بصورت غیروابسته برنامه نویسی شود .

بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در موبایل

پیشگفتار‌ایدر رابطه با شایسته ترین برنامه های پخش فیلم و سریال در موبایل قابل انعطاف افزار های متعددی وجود دارند که آرشیوی از فیلم و سریال های روز عالم را ارائه و به استعمال کننده اذن ارائه میکنند  طراحی اپلیکیشن تا از راه موبایل خود به بازدید آنها بپردازد . برخی از این مدل برنامه ها اهل جمهوری اسلامی ایران و برخی دیگر غیر اهل ایران می‌باشند . تفاوت حیاتی مابین آن‌ها هم دارای ارتباط با گویش برنامه و بایگانی فیلم و سریال هایشان می‌شود . طبیعی میباشد که برنامه های اهل ایران از زبان فارسی پشتیبانی کنند و آرشیوی از فیلم و سریال های اهل ایران را ارائه نمایند، البته برنامه های غیر اهل کشور‌ایران از گویش پارسی پشتیبانی به عمل نیاورده و بایگانی فیلم و سریال های اهل کشور‌ایران را به یاور نداشته باشند .

پباده سازی

اپلیکیشن

اضافه

بخوانید: تعمیرات اپل در موبایل امداد

ما در‌این نوشته ی علمی قصد داریم که سزاوار ترین برنامه های پخش فیلم و سریال در تلفن همراه را به شما عزیزان خوب معرفی کنیم . در‌این راستا هم برنامه های اهل کشور‌ایران و نیز غیر اهل جمهوری اسلامی ایران مطلوب برای تماشای فیلم و سریال در تلفن همراه را خدمتتان معرفی خوا هیم کرد . در صورتی در رابطه با هر کدام از برنامه های نام برده شده نیاز به داده ها بیشتری داشتید، می توانید ضمن تماس با کارشناسان گوشی کمک از آن‌ها پند بخواهید . با ما یاور باشید .


صد

رد صد بخوانید: تعمیر موفقیت گلکسی S10e با بها ارزان در موبایل امداد برنامه‌های

اهل ایران درین بخش لایق ترین برنامه های داخلی موجود به خواسته دانلود، بازدید و پخش و فیلم و سریال در تلفن یار را به شما دوستان عزیز معرفی می کنیم . این برنامه های پارسی زبان می باشند و ارگانیک می باشد که بیشتر برای سیستم ادله اندروید با صرفه سازی گردیده باشند .


لایق

ترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی تلفن همپا : برنامه آپارات فیلیمو (اندروید و iOS) 17

گزینه از سزاوار ترین برنامه های پخش فیلم و سریال در موبایل

برنامه آپارات فیلیمو یکی از شناخته گردیده ترین قابل انعطاف افزار های موبایلی اهل کشور‌ایران هست که امکان مشاهده و دانلود فیلم و سریال های مختلف را آماده مینماید . درین نرم افزار فیلم و سریال های متفاوت با دقت به ژانرشان نوع بندی گردیده‌اند این قضیه زیاد کاربردی می‌باشد . خوشبختانه برنامه اسم برده با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازش دارااست و به راحتی از اپ استور و کافه بازار قابل دانلود خواهد بود . برای کسب داده ها طولانی تر در زمینه‌ی این قابل انعطاف افزار به مطالعه نوشته ی علمی “برنامه و دانلود آپارات فیلیمو(Aparat Filimo):بایگانی فیلم و سریال“ بپردازید .


دانلود

برنامه آپارات فیلیمو از کافه بازار دانلود

برنامه آپارات فیلیمو از اپ استور لایق

ترین برنامه های پخش فیلم و سریال در موبایل : برنامه تلویزیون اینترنتی آیو (اندروید و iOS) 17

مورد از شایسته ترین برنامه های پخش فیلم و سریال در موبایل

نرم افزار تلویزیون اینترنتی آیو هم یکی دیگر از سزاوار ترین برنامه های پخش فیلم و سریال در تلفن یار محسوب می‌شود که خوشبختانه هم برای دستگاه های اندرویدی عرضه گردیده و هم دارنده ورژن آی وی اسی است . نرم افزار اسم برده آرشیو جامعی از فیلم و سریال های اهل جمهوری اسلامی ایران و فرنگی را در چنگ استعمال کننده قرار می دهد . فیلم و سریال های جان دار در این برنامه بر پایه ی مسئله و ژانرهای مختلف جور‌بندی گردیده‌اند . همینطور برنامه از امکان و قابلیت جستجوی فیلم و سریال های آیتم عشق و علاقه به کار گیری کننده هم پشتیبانی به فعالیت می‌آورد . برای کسب داده ها بیش تر در قضیه ی قابل انعطاف افزار تلویزیون اینترنتی آیو از متن ی علمی “معرفی و دانلود برنامه آیو(Aio)-روزنه ای به دنیای رسانه وسرگرمی“ به کارگیری فرمایید .


پیشگفتار‌ای

در رابطه با سزاوار ترین برنامه های پخش فیلم و سریال در موبایل قابل انعطاف افزار های زیادی وجود دارند که آرشیوی از فیلم و سریال های روز جهان را ارائه و به استعمال کننده اجازه عرضه میکنند تا از منش موبایل خود به بازدید آنها بپردازد . برخی از این جور برنامه ها اهل کشور‌ایران و برخی دیگر غیر اهل کشور ایران هستند . تفاوت اصلی مابین آنان نیز دارای ارتباط با گویش برنامه و بایگانی فیلم و سریال هایشان میگردد . طبیعی است که برنامه های اهل جمهوری اسلامی ایران از زبان فارسی پشتیبانی کنند و آرشیوی از فیلم و سریال های اهل کشور‌ایران را ارائه نمایند، البته برنامه های غیر اهل کشور‌ایران از گویش فارسی پشتیبانی به عمل نیاورده و آرشیو فیلم و سریال های اهل جمهوری اسلامی ایران را به یار و همدم نداشته باشند .


بیشتر

بخوانید: تعمیرات اپل در تلفن همراه امداد

ما درین نوشته‌علمی قصد داریم که لایق ترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی را به شما عزیزان خوب معرفی کنیم . در‌این راستا هم برنامه های اهل جمهوری اسلامی ایران و هم غیر اهل کشور ایران مناسب برای تماشای فیلم و سریال در تلفن همراه را خدمتتان معرفی خواهیم کرد . در صورتی درباره با هر کدام از برنامه های مذکور شده نیاز به داده ها بیشتری داشتید، میتوانید ضمن تماس با کارشناسان تلفن همراه یاری از آن ها پند بخواهید . با ما هم پا باشید .


صد

رد صد بخوانید: تعمیر موفقیت گلکسی S10e با قیمت ارزان در تلفن همراه امداد برنامه‌های

اهل ایران در این بخش لایق ترین برنامه های داخلی جانور به مراد دانلود، بازدید و پخش و فیلم و سریال در گوشی تلفن همراه را به شما دوستان عزیز عزیز معرفی می کنیم . این برنامه های پارسی لهجه میباشند و طبیعی می باشد که طولانی تر برای سیستم دلیل اندروید با صرفه سازی گردیده باشند .


شایسته

ترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی تلفن یار : برنامه آپارات فیلیمو (اندروید و iOS) 17

آیتم از شایسته ترین برنامه های پخش فیلم و سریال در موبایل

برنامه آپارات فیلیمو یک عدد از شناخته شده ترین نرم افزار های موبایلی اهل ایران میباشد که امکان مشاهده و دانلود فیلم و سریال های متعدد را آماده میکند . در این نرم افزار فیلم و سریال های مختلف با توجه به ژانرشان مدل بندی گردیده‌اند این قضیه زیاد کاربردی هست . خوشبختانه برنامه اسم برده با هر دو سیستم ادله اندروید و iOS سازگاری دارااست و به راحتی از اپ استور و کافه بازار قابل دانلود خواهد بود . برای کسب داده ها بیش تر در زمینه‌ی این قابل انعطاف افزار به مطالعه نوشته ی علمی “برنامه و دانلود آپارات فیلیمو(Aparat Filimo):بایگانی فیلم و سریال“ بپردازید .


دانلود

برنامه آپارات فیلیمو از کافه بازار دانلود

برنامه آپارات فیلیمو از اپ استور شایسته

ترین برنامه های پخش فیلم و سریال در تلفن همراه : برنامه تلویزیون اینترنتی آیو (اندروید و iOS) 17

مورد از شایسته ترین برنامه های پخش فیلم و سریال در موبایل

قابل انعطاف افزار تلویزیون اینترنتی آیو هم یک کدام از دیگر از سزاوار ترین برنامه های پخش فیلم و سریال در تلفن همراه محسوب میگردد که خوشبختانه نیز برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده و نیز دارای ورژن آی او اسی می باشد . نرم افزار نام برده آرشیو جامعی از فیلم و سریال های اهل ایران و خارجی را در چنگ استفاده کننده قرار می دهد . فیلم و سریال های جان دار در‌این برنامه بر پایه ی موضوع و ژانرهای متعدد جور‌بندی گردیده‌اند . همچنین برنامه از قابلیت و امکان جستجوی فیلم و سریال های گزینه علاقه استعمال کننده هم پشتیبانی به کار میاورد . برای کسب داده ها بیش تر در زمینه ی قابل انعطاف افزار تلویزیون اینترنتی آیو از متن ی علمی “معرفی و دانلود برنامه آیو(Aio)-روزنه ای به دنیای رسانه وسرگرمی“ به کارگیری نمائید .


مزیت های اینترنت اپ


مزیت های اینترنت اپ

۱- مراقبت سهل و آسان خیس

طراحی اپلیکیشن

۲- یک بیس قابل انعطاف افزاری برای پلتفرم های گوناگون. در اینصورت توزیع، لانچ، بروزرسانی یا این که تولید قابلیت و امکان های تازه در نرم افزار سریع خیس و سهل و آسان خیس انجام می‌گردد. به این دلیل‌که نیازی به آپ دیت کردن از روش یک مغازه نرم افزار (اپ استور، کافه بازار یا این که گوگل پلی) ندارند.


۳- مخارج پباده سازی و ایجاد نرم افزار کمتر می‌باشند.


محدودیت های اینترنت اپ

۱- تعامل با نرم افزار ، نسبت به بقیه نرم افزار ها برخورد گرا (ریسپانسیو) وجود ندارد.


۲- المان های پباده سازی رابط گرافیکی (UI) ممکن میباشد ناسازگار باشند. بعضا از تجهیزات دستگاه مثل ارسال ناتیفیکیشن ، شرایط آفلاین  و بار گذاری در هوم اسکرین پشتیبانی نمیشوند.


۳- اینترنت اپ ها از روش اپ استور امکان دسترسی ندارند. این مسئله از آن جهت مهم میباشد که اکثری از یوزرها از روش اپ استور وارد نرم افزار میگردند.


۴- نماید عمل مینمایند و سوای وب و مرورگر نمی قدرت به آنان دسترسی داشت.


۲ – نرم افزار نیتیو (native):

نرم افزار هایی که صرفا برای یک پلتفرم مشخص و معلوم مثل اندروید، iOS یا این که ویندوز فون پباده سازی و ساخته می گردند. برای برنامه نویسی یک نرم افزار نیتیو در هر سیستم استدلال می بایست از لهجه اصلی آن سیستم استدلال استعمال فرمائید. به عنوان مثال برای برنامه نویسی نرم افزار اندروید می بایست از لهجه جاوا استعمال نمایید. این فرمان سبب می‌گردد که از یک طرف برنامه نویسی نرم افزار نیتیو پیچیده خیس و دشوارتر (و به تبع آن هزینه بر و وقت گیر) باشد اما از طرف دیگر به نرم افزار نیتیو این قابلیت و امکان را میدهد که سرعت و کارایی بسیار بالایی داشته باشد.


برنامه نویسی نرم افزار نیتیو نسبت به اینترنت اپ بسیار دشوارتر میباشد. چرا‌که در هرکدام از پلتفرم ها بایستی از گویش برنامه نویسی ، ابزارهای برنامه نویسی ، المان های UI و بسته های بسط اپلیکیشن اختصاصی آن پلتفرم به کار گیری فرمایید. لذا نرم افزار نیتیو که برای اندروید نوشته می‌شود، در iOS یا این که ویندوز اجرا نخواهد شد. به عبارت دیگر در حالتی که یک نرم افزار نیتیو با امکان اجرا در iOS، اندروید و اینترنت می‌خواهید، در واقع می بایست سه نرم افزار جداازهم بنویسید.


نرم افزار های نیتیو از روش اپ استورها منتشر میشوند که مزایا و معایت خودش را دارااست. مزیت آن اینست که استفاده کننده در یک محل به هزاران نرم افزار دسترسی دارااست که کشف کردن و نصب کردن نرم افزار ها را راحت خیس می نماید.


دستگاه های اندروید یا این که iOS


9- Zoho Docs Standard


خدمت های مدیر ورقه ها به شما اذن می‌دهند تا از روش دستگاه های اندروید یا این که iOS و دسکتاپ فولدر ها را بسازید، به اشتراک بگذارید و ارسال فرمایید. شما همین طور میتوانید در تولید مدارک همیاری فرمائید و دسترسی اشخاص به آن‌ها‌را محدود نمایید. با Zoho Docs می‌توانید فایل های اشتراکی بسازید، سوای اتصال به وب به پوشه ها دسترسی داشته باشید و یوزرها فرنگی را برای همیاری دعوت نمایید. این برنامه یک کدام از شایسته ترین نرم افزار در کسب و کارهایی میباشد که با فضای مجازی سروکار دارا هستند.

طراحی اپلیکیشن

10- MailChimp


بازاریابی از روش نشانی اینترنتی یک شغل تمام وقت میباشد. شما می بایست 7 روز هفته به صورت 24 ساعته بدین عمل درگیر باشید. ابزارهایی مانند MailChimp این قابلیت را آماده می‌کنند تا از روش موبایل یار خویش کمپین ها را به وجود آورید. با صرفا تعدادی ضربه می‌توانید کمپین مشابهی را که می خواستید با دسکتاپ خویش بسازید با موبایل هم پا خویش فعال‌سازی نمائید. حتی می‌توانید با تلفن همراه خویش مراحل پیشرفت کمپین را پایین حیث داشته باشید، پروفایل اعضاوجوارح را دستکاری فرمایید و گزارش های چندین متغیره را اجرا نمایید.


11- HubSpot


HubSpot یکی شایسته ترین ابزارهای اتوماسیون بازاریابی در بازار میباشد، این برنامه با نرم افزار های اندروید و iOS بسیار قدرتمندش به کاربرانش اذن میدهند ارتباطات دربین بازاریابی، فروش و مجموعه های سرویس ها خویش را از روش موبایل یار و همدم مدیر نمایند. با این ابزار می‌توانید راهبری را که به سمت مسیر مشخص و معلوم گردیده جنبش می‌کند، زیر حیث داشته باشید، با همیاران خویش در دیگر مجموعه ها کلام نمایید و آمار کمپین را ارزشیابی فرمایید تا تغییراتی را که می بایست در فروش عمده به وجود بیایند معین فرمایید.


12- RingCentral


RingCentral گزینش ادیتور ما برای ویدئوکنفرانس میباشد. میتوانید نرم افزار آن را روی تلفن همراه های اندروید یا این که iOS خویش نصب فرمایید تا با دیگرافراد تماس حاصل نمایید، فاکس و متن ارسال و اخذ فرمایید، به تماس های کنفرانسی بپیوندید؛ پیکربندی سیستم موبایل، اعلان ها و پیام های صوتی را تنظیمات فرمائید. این برنامه یکی کاربردی ترین نرم افزار های کسب و فعالیت برای ویدئوکنفرانس میباشد.


13- Evernote Scannable


Evernote Scannable یک کدام از شایسته ترین نرم افزار های کسب و عمل جهت کپی با تلفن همراه یار و همدم میباشد. این برنامه به صورت سریع و خود کار کارت های تجاری، مدارک، یادداشت های گردهمایی و دیگر فولدر ها را کپی میکند. نرم افزار های نسخۀ اندروید و iOS برای اخذ موردها طولانی تر به لینکدین متصل می‌شوند و قابلیت تجزیه و ارزیابی محتوای متن های وسیع هم در آن موجود هست.