مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

فرایند پباده سازی یک نرم افزار گوشی در زاوش


فرایند پباده سازی یک نرم افزار گوشی در زاوش
برای ساخت سایت و نرم افزار مانند بقیه علم ها مهندسی او‌لین عمل گردآوری داده ها در باره اپلیکیشنی که قصد تولید آن را داریم است، نیاز ها شناسایی اطلاعت گرد آوری و پردازش میگردند . بارها در فرایند بسط متاع اتفاق افتاده میباشد که نیازی برای صاحبکار تاسیس شده است که در مرحله چک و آشنایی این نیاز مطرح نبوده میباشد و گروه ما در شرایطی‌که که‌این نیاز به ارتقاء کیفیت اپلیکیشن امداد می نموده است و منجر ایجاد نرم افزار بهتری شده‌است فارغ از هزینه تغییرات را در اپلیکیشن ایجاده کرده ایم. پیرو فرآیند پباده سازی طراحی اپلیکیشن در کمپانی زاوش را مرور خوا‌هیم کرد:

مشورت کردن بدون‌پول درباره با ایده تولید نرم افزار
بررسی و باز بینی ایده پباده سازی نرم افزار و شناسایی مخاطبان و منابع مایحتاج
تولید طرح نخستین نرم افزار
پباده سازی رابط کاربری
توسعه و گسترش کدهای سمت استفاده کننده
ایجاد منابع ما یحتاج وAPI ها و مقر داده.
تحویل ورژن آزمایشی
آزمایش نرم افزار و درج تغییرات احتمالی
تحویل ورژن پایانی
پشتیبانی
 

آیا هر کسب و کاری نیاز به نرم افزار داراست؟
میتوان اظهار‌کرد ضرورت داشتن نرم افزار اکنون مانند ضرورت داشتن وب سایت برای کسب و عمل در دهه قبل میباشد امروزه نیازی وجود ندارد در باره نیاز کسب وکار ها به تارنما توضیح بخشید چون در دنیای امروز این زمینه به یک دستور ضروری تبدیل شده‌است و داشتن یک سایت خوب از داشتن کارت ویزیت واجب خیس هست. ایجاد نرم افزار برای سایت سبب پیشی به چنگ آوردن از رقبا وبیشتر چشم شدن وب سایت می‌شود و رابطه شما با مشتریان و مخاطبان را راحت خیس مینماید.

بها پباده سازی نرم افزار تلفن همراه
موسسات و افراد مختلفی در این مورد عمل میکنند وممکن میباشد مخارج متفاوتی برای شما برآورد نمایند و شاید با ارزش های پسیار تحت و حتی بدون‌پول البته مهمترین چیز خروجی کیفیت بالا بالاست.

هزینه ایجاد وطراحی نرم افزار تلفن همراه امری میباشد مهم برای تصمیم گیری مشتریان هست. البته هزینه پباده سازی نرم افزار به پارامتر های مختلفی بستگی داراست که در نشست یا این که گرد‌همایی های مشورت کردن رایگانی که ما برای مشتریان خویش می ذاریم به دست خواهند آمد. برآورد ارزش به مواقعی مانند دسته و تعداد سرویس ها ما یحتاج، پباده سازی رابط کاربری، تعداد صفحه ها، پیچیدگی فرایندهای داخلی نرم افزار، برهه زمانی دوره تولید و ... متعلق است . جهت مشورت کردن برای پباده سازی نرم افزار های تلفن همراه میتوانید با شماره تلفن 26910970 تماس حاصل نمایید و در چهره نیاز گرد هم آیی مشورت بدون پول برای شما ترتیب می‌دهیم.

چرا بایستی از کانال انتقال محتوا ( CDN ) به کار گرفت؟


کانال انتقال محتوا یا این که سی دی ان ( Content Delivery Network ؛ به اختصار CDN ) ، کانال ای گسترده از سرورهای بومی در نقاط گوناگون دنیاست که داده ها ایستا و یا این که آن جور از داده ها که با تغییرات کمتری  طراحی اپلیکیشن  همدم میباشند را در اواسط منش ذخیره کرده و براین اساس استفاده کننده با سرعتی دوچندان تارنما مایحتاج خویش را لود مینماید.

این داده ها ایستا می‌تواند مشتمل بر پوشه های CSS ، JavaScript ، تصاویر، فولدر های ویدیوئی و … باشد. بنابراین با کاهش درخواست ها به سرور اصلی شاهد معدود شدن توشه یا این که Load Time بر روی سرور میزبانی کننده خوا‌هیم بود. همین فرمان موجب ارتقاء سرعت دسترسی و همینطور بهبود بازده سرور میگردد، در حالیکه بازدید کننده با دقت به حالت جغرافیایی ، سایت را از نزدیکترین نقطه بر روی کانال سی دی ان لود می نماید .



چرا بایستی از کانال انتقال محتوا ( CDN ) به کار گرفت؟



کاهش تاخیر و ارتقا عملکرد در ترافیک های بالا:
تمامی ما در مشاهده کلیپ از روش وب با نقص‌ قطعی و تکه تکه شدن تصویر مواجه گردیده ایم، یک کدام از کاربردهای اصلی CDN این میباشد که به ارائه بهتر محتوای تصویری و صوتی امداد کرده که‌این خویش موجب بهبود تجربه کاربری ( user experince ) به هنگام مرور وبسایت خواهد شد که‌این به نوبه خویش سبب ساز میشود استفاده کننده با لذتی مضاعف ، عصر بیشتری را در وب سایت شما صرف نماید.

کاهش توشه پردازشی سرور:
با سود گیری از این سامانه استفاده کننده با اتصال به نزدیک ترین نقطه از کانال سی دی ان پارس پک ، اطلاعات را از نزدیک ترین مکان اخذ می نماید. علاوه بر این، با کاهش مراجعات به سرور اصلی، شاهد آزاد شدن گنجایش پردازشی بر روی سرور اصلی میزبانی کننده وبسایت خوا هیم بود.

حفظ فولدر ها همزمان در یکسری مکان:
با بروز نقص‌ در یکی‌از نقاط و محدودیت های کانال وب محلی، تارنما شما از سایر بخشها در دسترس خواهد بود.

ارتقاء کیفیت برنامه های پخش زنده:
امروزه با ارتقا شایان توجه خدمت هایی روبرو هستیم که محتوای ویدئویی خویش را بصورت پخش زنده به اشتراک میگذارند که با حجم پهناور تقاضا در یک لحظه روبرو خواهند شد. فارغ از به کار گیری از فناوری CDN ، پوشش چنین برنامه هایی مخارج سرسام آور مشقت بار افزاری را برای صاحب و مالک سایت در ادامه خواهد داشت.

کاهش ترافیک مصرفی برای صاحبان وب سایت ها:
با دقت به اینکه تارنما شما از نقاط دیگر و به طور غیر بی واسطه بار گذاری میشود، این آیتم سبب ساز کاهش ترافیک مصرفی شما میگردد.

امنیت:
با اعتنا به برقراری رابطه غیر بی واسطه دربین بازدیدکننده و اینترنت سرور و پنهان ماندن نشانی IP سرور اصلی، استعمال از این خدمت تا حد بالایی منجر ارتقاء امنیت تارنما و دوری از تهاجم ها گوناگون نیز خواهد شد.



شما میتوانید بمنظور فعالسازی کانال CDN بر روی سایت و یا این که نرم افزار گوشی خویش (Backend) با کارشناسان کمپانی پباده سازی پرتو تماس نتایج بفرمائید.

پباده سازی نرم افزار ماهر

اما در زمینه‌ی ارسال فولدر های چندرسانه ای نباید سیستم Airdrop اپل را فراموش کرد که می تواند در پهنا یک سری ثانیه حجم عظیمی از فیلم و عکس را جا به جا نماید.
فردی سازیدرباره ی فردی سازی و امنیت، تولید نرم افزار ماهر در سیستم ادله IOS طراحی اپلیکیشن گزینش بهتری میباشد. در‌این سیستم ادله شما قطعاً بایستی اپل آیدی خویش را داشته باشید تا بتوانید از سرویس ها کمپانی اپل به کار گیری فرمایید و برای به کار گیری از اپ استور صد رد صد بایستی این کد را به یاور پسورد آن وارد فرمایید. البته دراین باره سیستم ادله اندروید کیفیت ذیل تری از خویش نشان داده میباشد و همه ی داده های شما‌را بر پایه ی خدمت جی میل که امنیت آن همواره پایین سوال بوده میباشد؛ نگهداری و محافظت می نماید.
اما در این مورد نیز می بایست به نقطه ضعف اصلی تولیدها اپل اشاره نمود که در صورتی شما به هر دلیلی اپل آیدی خویش را فراموش نمائید و یا این که آن را گم نمائید؛ ممکن میباشد وقتی که دستگاه برای استارت عمل اپل آیدی بخواهد. شما کلاً نتوانید از دستگاهتان به کارگیری نمائید.
شما می‌توانید برای داده ها بیش تر راجع به تفاوت های اندروید و IOS به نوشته‌علمی ی مربوطه رجوع‌نمایید.
اشکال گویش های برنامه نویسی نرم افزار

پباده سازی نرم افزار ماهر

برای تولید نرم افزار ماهر بایستی گونه های گویش های برنامه نویسی نرم افزار را بلد باشید تا بتوانید برای پلتفرم های متفاوت نرم افزار ساخت نمایید. امروزه لهجه های برنامه نویسی نرم افزار به طور روز افزون در درحال حاضر پرورش می‌باشند. از همین روی ما به شما یکسری لهجه برنامه نویسی مهم خیس که می اقتدار اظهار کرد درک کردن آنان برای شما واجب میباشد را شرح دهیم.
گویش برنامه نویسی Pythonپایتون یک کدام از توانمند ترین و کاربردی ترین گویش های برنامه نویسی نرم افزار میباشد. در دنیای امروز اهمیت یادگیری پایتون به قدری میباشد که در بعضا حرفه ها مانند مهندسی اپلیکیشن آن را درس دادن می‌کنند. از روش این لهجه برنامه نویسی شما می‌توانید عمل هایی نظیر توسعه و گسترش اینترنت، بسط نرم افزار ها، ایجاد GUI های دسکتاپ، توسعه و گسترش قابل انعطاف افزارهای کاربردی و محاسبه داده های عددی و علمی را انجام دهید. یادگیری این گویش برنامه نویسی نسبتاً شل میباشد و به شما سفارش می‌کنیم که در صورتی‌که قصد تولید نرم افزار ماهر را دارید مسلماً فعالیت با پایتون را خاطر بگیرید.
از نرم افزار های معروفی که به وسیله گویش برنامه نویسی پایتون ایجاد گردیده اند می شود به Drobox، Instagram و Youtube اشاره نمود.

چندین نرم افزار که با Xamarin پباده سازی شدند

Xamarin هر ساله به روز های متعددی را منتشر نموده است.در پایانی نشر از تکنولوژی رونمایی نموده است که به امداد آن میتوان با یک توشه کد نویسی یک سری خروجی گرفت.برنامه نویس ها می توانند با صرف دوره معدود و حجم کد نویسی خیلی کمتری سه خروجی ویندوز،ios و اندروید طراحی اپلیکیشن  را اخذ نمایند.همینطور Xamarin به شما اذن اضافه کردن مولفه هایی مانند جداول،نمودار ها،نمایه ها خوشگل و … را می‌دهد.

با این اپلیکیشن به راحتی می قدرت با استعمال از به عبارتی مهارت های #C برنامه اندروید ساخت نمود و دیگر لازم وجود ندارد که مشقت یادگیری گویش جاوا را تحمل کرد.با به کار گیری از زامارین می‌اقتدار یک کد #C را روی ۲.۶ میلیارد دستگاه اجرا کرد! 
چندین نرم افزار که با Xamarin پباده سازی شدند:

OlOStoryoMRWPictureXCaptioزامارین یک کمپانی زیر مالکیت کمپانی مایکروسافت است که در ماه می سال ۲۰۱۱ تاسیس شد.مقایسه React-Native با Xamarinسهم بازارReact-Natine:واحد سنجش به کار گیری از react native به صورت دیده گیری ارتقا یافته.در صورتی شما در گوگل به جست و جو عبارت تولید نرم افزار و یا این که روش پباده سازی نرم افزار بپردازید،خواهید مشاهده کرد که بسط دهندگان نرم افزار امروزه اضافه از react native استعمال میکنند در مقبال xamarin.
Xamarin:با اعتنا به اینکه فقط 6 سال از قدمت زامارین پیشین میباشد،بیش تر از 15هزار کمپانی در درنیا از این تکنولوژی به کارگیری مینمایند.
فیض:هر دو پلتفرم درین بخش نسبتاً با یکدیگر برابری می‌نمایند.
هزینهReact-Native:ابزاری به طور کامل بدون پول میباشد و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای برای ایجاد نرم افزار اندروید و ios ندارد.فقط محدودیتی این قاب وردک مرتبط با خروجی تصاحب کردن ios است که نیاز به مک دارااست.
Xamarin:به طور اساس مجانی میباشد ولی برای داشتن آن در سطح فراتر می بایست هزینه نمائید.
سود:برتری با React-Native
کادر ورکReact-Native: react native از جریان داده‌ای که در react پیاده‌سازی شده‌است به کارگیری می‌نماید. به کارگیری از این جریان میتواند همت تولید نرم افزار و فضای کلی خویش نرم افزار را بالا غالب شود.
Xamarin: در صورتیکه تا قبل از این با معماری‌هایی مانند ASP.NET MVC و یا این که دیگر معماری‌های مایکروسافت فعالیت کرده باشید، بدین ترتیب زامارین با شما سازش بیشتری دارااست. در زامارین از معماری MVVM به کارگیری میگردد.
فیض: هر دو پلتفرم در‌این بخش نسبتاً با یکدیگر برابری می کنند.
اطراف توسعه و گسترشReact-Native: ری‌اکت نیتیو به شما این امکان را میدهد تا از کد ادیتوری استعمال نمائید که با آن ریلکس می‌باشید.همینطور به شما اذن استعمال از Expo را در فرایند کامپایلینگ می دهد.علاوه بر این به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا بعداز ساخت تغییرات در کدها، نیازی به لود دوباره بدون نقص نرم افزار نداشته باشید.
Xamarin: دور و بر بسط زامارین بسیار قدرتمندتر کار مینماید، شما قابلیت و امکان گسترش کدهای نرم افزار مرتبط با IOS را در‌این دور و اطراف دارید.به این ترتیب فرایند رفع گونه های کردن در زامارین بسیار بهتر از ری‌اکت نیتیو میباشد.
فیض:برتری با Xamarin
فرآیند کامپایل شدنReact-Native: به کار گیری از کامپایل JIT (دقیقا در لحظه) در طول توسعه و گسترش ی نرم افزار های iOS نیست، بدین ترتیب React Native به تعبیر و تفسیر کد جاوااسکریپت بازمیگردد و در سطح داخلی از JavaScriptCore ارائه گردیده به وسیله iOS استعمال می‌کند. JavaScriptCore در اندروید نیز مصرف شده میباشد ولی در اندروید چیزی نیست که از JIT دوری نماید.

چرا اپلیکیشن ها فروشگاهی برای خرید بسیار کارآمد هستند؟


همانطور که پیش از این متوجه شدید، امروزه درصد قابل توجهی از کاربران به طور منظم از طریق موبایل خرید مینمایند. به این ترتیب، بسط و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و خرید آنلاین مزایای زیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد:

ارتقا فروش و رویش مخاطبان. اپلیکیشن های خرید به طور عمده برای بهبود منحنی فروش ایجاد می گردند. ویژگی های خاص بازاریابی اپلیکیشن اجازه میدهد تعداد مشتریان را به سرعت ارتقا یابد.

وفاداری مشتری. در صورتیکه یک طراحی اپلیکیشن یشنهاد به نصب یک اپلیکیشن تلفن همراه، شما زندگی مشتریان خود را معمولی تر و بهتر مینمایید. علاوه بر این، شما میتوانید از اطلاعات مربوط به خلق کاربر در اپلیکیشن فروشگاهی خود به کارگیری کنید تا بتوانید پاداش های فردی، تخفیف ها و پیشنهادات ویژه به مشتریان خود را ارائه دهید. این همگی باعث به ارتقا فاکتور وفاداری می گردد.

فروش تازه در‌حالتی که شما متوجه شوید که چه‌طور یک اپلیکیشن مانند آمازون (و یا حتی بهتر) طراحی فرمایید، مشتریان شما صد رد صد از تمام مزایای همکاری با شما سپاس خواهند کرد. و اولی خرید برنده به دو‌مین، سوم، و در نهایت، خریدار معمولی را به یک مشتری منظم تبدیل خواهد کرد.

گسترش تعامل با مشتری. اقبال دعوت به یک حادثه مهم، برای او‌لین کسی که یک انتقاد یا حیث در خصوص کالا شما ارائه دهد و یا اطلاع درباره‌ی ورود یک کالا نو به بازار، مواردی می باشند که مشتری شما دوست داراست و از آن لذت میبرد. بدین ترتیب اپلیکیشن فروشگاهی به شما کمک می‌نماید که با مخاطبین خود تعاملات بسیار نزدیکتری ایجاد کنید.

بهینه سازی فرآیندهای کسب و عمل داخلی شما بایستی یک اپلیکیشن خرید برای مدیریت شرکت خود با تلاش (و هزینه کمتری) ایجاد فرمایید. به ما اعتماد نمایید، درصورتی که یک اپلیکیشن در چنگ داشته باشید، وظیفه رئیس و کنترل امور بسیار عادی تر میگردد.